Informacje o firmie
Informacje o firmie....
Taniej niż w wielkich sklepach
Skończyły się wakacje, jednak nie we wszystkich spółdzielczych mieszkaniach remonty zostały już zakończone. Świadczyć o tym mogą wystawiane do wywozu stare meble i sprzęty oraz pojemniki na gruz. Wszystkie potrzebne do remontu materiały przeważnie chcemy kupić w jednym miejscu i w tym celu odwiedzamy wielkie sklepy, licząc przy tym, że będzie tam taniej. A tak wcale być nie musi. Przekonaliśmy się o tym, odwiedzając sklep Tip-Top – Studio Dekoral przy ul. Iwaszkiewicza 107 na os. Majowym.
To rodzinny sklep prowadzony przez Ewę i Mirosława Jankowskich, funkcjonujący w tym miejscu od 11 lat. Przedtem przez osiem lat działał przy ul. K. Napierskiego. W ofercie jest tu szeroki wybór farb do ścian, metalu, drewna... Jest 150 gotowych kolorów, a dzięki mieszalnikowi możliwe jest uzyskanie praktycznie każdej barwy. Równie bogaty jest wybór tapet, z czego 300 wzorów jest w sklepie, a większość z kolejnych 10 000 wzorów możliwa jest do sprowadzenia nawet w ciągu jednego dnia. Można tu także wybrać eleganckie drzwi sprzedawane wraz z montażem. Kilkaset modeli drzwi wewnętrznych, zewnętrznych i skrzydeł drzwiowych różnych firm dostępnych jest także na zamówienia realizowane w ciągu dwóch tygodni. Są też tu metalowe karnisze. Nie brak różnorodnych dodatków, pędzli, wałków, klejów, rozpuszczalników, pigmentów i trudnej do określenia liczby innych akcesoriów. Praktycznie w sklepie tym dostępne są artykuły całej krajowej oferty producentów i dystrybutorów. Największym atutem placówki pozostaje doradztwo. A państwo Jankowscy znają tajniki tej branży, gdyż nie pracują w niej od dzisiaj, i potrafią doradzić każdemu, kto chce samodzielnie odnowić mieszkanie. Jak zawsze istotną rzeczą są ceny. – Tu większość towarów można kupić taniej niż w specjalistycznych hipermarketach –mówi M. Jankowski. Wystarczy udać się na Majowe i sprawdzić. Niedaleko od wielkich sklepów, więc zajrzeć warto.
Póki więc jeszcze ciepło, może zabrać się za odnawianie jakiegoś pomieszczenia w naszym mieszkaniu.
J. Kastor - Panorama 7 - lokalna gazeta rozchodząca się w nakładzie 16 tys. egzemplarzy.
SD z inicjatywą: dobry poradnik to nie strata czasu
Pan Mirosław Jankowski, właściciel dwóch Studiów Dekoral ze Szczecina, opublikował dla swoich klientów fachowy poradnik. Nie minęło wiele czasu, gdy okazało się, że poradnik pomógł mu… w konkurowaniu z hipermarketem.
Jednym z większych wyzwań dla każdego SD bywają wielkopowierzchniowe hipermarkety budowlane. W Szczecinie jest ich 5, a w tym roku powstanie następny. Na rynku zrobił się więc tłok, a rywalizacja o Klienta musiała wejść w nową fazę. Dwa Studia Dekoral pana Mirosława Jankowskiego (każde o pow. 100 m2) postanowiły nie pozostawać w tyle. Jak się do tego zabrały?
– W ubiegłym roku, dzięki wsparciu firmy SigmaKalon, udało mi się przeprowadzić dosyć skuteczną kampanię reklamową. Polegała ona na cyklu ogłoszeń i artykułów zatytułowanych Poradnik Studia Dekoral, w których pisałem o podstawowych sprawach dotyczących malowania, aranżacji wnętrz kolorem, nowościach produkowanych przez SigmaKalon, terapii kolorem itp. Byłem, a właściwie jestem do tej pory zaskakiwany skutecznością tych krótkich tekstów - do dziś (pomimo przerwania reklamy) przychodzą klienci pytając, czy to ten sklep, który pisał o tym czy owym. Niejednokrotnie miałem okazję widzieć klientów z wycinkami z Poradnika Studia Dekoral . Przełożyło się to na jeszcze większą liczbę porad, jakich codziennie udzielamy w sklepach, ale i – co najważniejsze - również na większe obroty – powiedział Pan Mirosław.
Zdaniem specjalisty
O ocenę projektu z poradnikami poprosiliśmy także specjalistę od wizerunku, panią Alicję Zakrzewską z agencji Fama PR z Wrocławia.
– Myślę, że to dobry pomysł. Zapotrzebowanie na fachową wiedzę podaną w przejrzysty sposób jest spore. Powinniśmy pamiętać, że klienci mogą dziś przebierać w bogatym asortymencie produktów, ale potrzebują pewnych podpowiedzi, wskazówek – jak je wykorzystać, jaki mogą osiągnąć efekt. Swoją wiedzę czerpią m.in. z poradników i pokazów. Poradniki to świetny sposób, by budować wizerunek firmy-specjalisty. Co więcej, mamy do czynienia ze znacznym przyzwoleniem społecznym na promocję przy pomocy poradników. Taka promocja jest uznawana za nienatarczywą. Jedyne, o czym musimy pamiętać, to właściwa jakość i przystępność poradników. Gdyby były kiepskie, efekt mógłby okazać się odwrotny od zamierzonego.
Poradniki pana Mirosława Jankowskiego gładko zdały weryfikację rynkową. Jemu – i całej załodze TIP TOP – życzymy kolejnych, równie udanych projektów!
Źródło: StudioDekoral.pl